Повезане локације и везе

четвртак, 10. август 2017.

U Strahu od Svastike

Skoro svuda mi danas vidimo rasiste, mi vidimo dokaze
poslednjeg dahtanja Arijevskog naroda. Mi vidimo Nacionaliste,
Bele Separatiste, i tako dalje. Ali jedna grupa je uvek upadljivo odsutna, i mi moramo postaviti jasno pitanje: Gde su Nacional Socijalisti?! Medu stotine i hiljade rasno-svesnih muškaraca i
žena u ovoj samoj zemlji, zasto nekolicina smatra sebe
Nacional Socijalistima? U težnji za nasu Partiju da nastavi svoju rapidnu ekspanziju, mi moramo odgovoriti na ova pitanja i pripremimo soluciju za problem.
Ja sam uvek iznad svega bio Nacional Socijalista. Nikada nisam
bio konzervativac, nikada nisam bio liberal, nikada nisam bio
levo-krilo, nikada nisam bio Nacionalista, i nikada nisam bio internacionalista. Od svih ovih sitnih, nebitnih naziva je samo odvlacenje od jedinog dnevnog programa svih belih ljudi:
ocuvanje Arijevske Rase. Odavno sam shvatio da je Nacional Socijalizam jedini ideal dovoljno mocan da dosegne ovaj cilj, ja nikada nisam prihvatio bilo koju drugu ideologiju ili sistem
verovanja. Nažalost, mnogi od nasih rasnih drugova su postali zbunjeni od zbunjujuceg raporedivanja od klasifikacije i divizije
koja je napravila Pokret Bele Moci. Umesto da su usmerili svaki
delic energije na ucenja Adolfa Hitlera i primene te
vanvremesnke lekcije u današnje društvo u našoj borbi za Moc,
neki rasisti su nošeni zalutalom sredinom mora Pokreta
sub-sekcije, kao što su separatizam i konzervativni nacionalizam. Koliko cesto sam cuo reci:”Nacizam? Oh, to je samo Nemacka
stvar. Ja, sam cistokrvni Americki patriota!” I to je problem.
To je lepo biti Americki patriota - ja sam licno roden u ovoj
zemlji i jako sam ponosan na svokog mog pretka koji je
pomogao da sagradi ovu veliku naciju, ali nažalost sada je
vreme da gledamo cinjenicama u lice i shvatimo da je
Amerika degenerisana u pola-judeizirana u pola-crnackog
šljama. Amerika koju su predvideli nace velike pradede vise ne postoji - sada je to samo gomila ogoljenih kostiju. Nijedan
od patriotizama ne moze da promeni ovu tucnu cinjenicu.
Bez vrhovne vodece ruke od Arijevske Rase, Amerika više
nije pogodna za nasu rasnu bracu nego Zimbabve. Snovi
Osnivaca Oceva nisu mrtvi, ali leže usnuli - bilo koji beli
covek sa jednim jedinim osecanjem patriotizma mora
prepoznati da je Nacional Socijalizam jedini lek za rak koji
izjeda nasu naciju.
To je vreme za svakog rasistu da otvori svoje oci. Zakoni od
Prirode diktiraju samo dve nesavladive Istine: uspeh ili neuspeh. Kada pogledamo nazad rasni Pokret tokom ovog veka, pocevsi
sa uspnom NSDAP, mi moramo postaviti jedno pitanje: Da li su
oni uspeli ili su propali? Svrha rasnih grupa nije samo-povecanje
ili moc da stresemo moc - rasno svesne organizacije moraju biti
korisne u ocuvanju rase ili nemaju pravo na postojanje.
Kada mi bacimo pogled kroz stranice istorije, mi vidimo da je
to jedina grupa koja je ikada uspešno vodila protiv Svetskog
Jevrejstva. Jedna jedina organizacija koja je ikada imala
hrabrost i jacinu da stavi glavu Judeje pod giljotinu i pusti da
mocno secivo padne. Jedina Partija koja je mahala Svastikom
u svom Besu i Istini da strese dole Jevreje i njihove placenike.
Pod vodstvom od Adolfa Hitlera, NSDAP je jedina Partija koja
je ikada uspela da zbaci Jevrejski jaram i osigura put ka slobodi
za nas Beli Arijevski narod. Sada je nas red - sada MI moramo
nositi taj plemeniti, krvavi barjak u vatrenu borbu. Hocemo li mi osramotiti ili casno nositi naslede od Rajha? Odgovori na ova
pitanja leže u svakome od nas, i naša posvecenost Rasi,
Narodu, Otadzbini, mora poticati od naših srca.
Svaka oraganizacija koja trci od moci Svastike, koje se osuše
u teroru od svojeg dokazivanja simbolom od rasnog opstanka
osudene su na propast. Naj mocnija ikona od našeg naroda,
nesavladiva zastava koja izaziva paniku u duši svakog izdajnika
rase, uvek ce nam ulivati hrabrost. Sve dok se jedan rasni ratnik hvata za simbol Nacional Socijalizma, i sve dok gori rasna vatra
od naših predaka u samo jednoj Arijevskoj duši, onda cemo
znati da li Bog želi našu pobedu. Ovaj plamen od naseg naroda nikada nece biti ugašen - svako od nas u Partiji stoji ovde danas
kao kameni zid protiv nemilosrdnog napada od Judeje. Partija
se nece predati, Partija nikada nece izneveriti svetu-borbenu
Svastiku, i mi nikada necemo otici pod led bez RATA.
Drugovi, budite na oprezu od onih koji trce od simbola našeg
naroda. Edukujte našu rasnu bracu koja izjavljuju da su
nacionalisti, ili separatisti, ili konzervativci, ali koji nisu razumeli
da je rasizam bez Nacional Socijalizma kao vojska bez municije. Klonite se od organizacija koje kamufliraju svoja prava
ubedenja pokušavajuci da budu “matica”, “konzervatini”, ili
“moderni”, - ovo nema veze sa pamecu, ali ima sa veze
kukaviclukom.
Ako naš Pokret bude uspešan, mi moramo biti PONOSNI na to
ko smo mi i iza cega stojimo. Sada nije vreme za trcanje, vec
za borbu.
Izdajnici-rase i kukavice cuvajte se: nova zora dolazi.
NSDAP/AO nece biti zaustavljena i mi cemo marširati
kroz svako zapaljeno bojište sa barjakom od Adolfa
Hitlera koji se visoko viori. Oni se kriju, oni su kukavice,
oni su zle volje, u strahu od Svastike!

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.