Demokratija, masonerija, boljševizam
Dr. Lazar Prokic
Naredni tekst je zapravo uvod i preuzet je iz
brošure “Ko su oni?” objavljenoj u Beogradu 1941. U ovoj brošuri se nalaze
informacije o slobodnom zidarstvu – masoneriji. Takoðe popularni naziv ove
zapanjujuæe knjižice jeste “anti-masonski vodiè” i pored svojih 39 visoko
informativnih stranica sadrži još priloge koje podrazumevaju slike masonskih
loža i pojedinih popularnih tekstura koje se èesto viðaju u istim.
I ako je demokratija, kao gledanje na svet i kao
vladavinski sistem, likvidirana u Evropi tek poèetkom decenije ovoga veka, borba
protiv nje je nagoveštena je još poslednjih godina prošlog veka. Samo, to je
bila pre borba protiv parlamentarizma kao jedne manifestacije demokratije nego
li borba protiv demokratije kao takve. Drugim reèima to je bilo teoretsko
disertiranje pravnika, javnih radnika, publicista i nesistematska borba. Zašto?
– zato što se u to vreme još nije shvatila suština demokratije: nije bilo jedne
analize njenih osnovnih elemenata i sistematske borbe protiv svakog od njih!
Zato se i desilo da su širokim masama evropskih
naroda ostali nepoznati ovi poèetci teoriske borbe protiv demokratije iz prošlog
veka, pa èak i dobrom delu evropske inteligencije naših dana. Zasluga
totalitarne države, naroèito nacionalsocijalistièke države, u tome je što se
prvi put borba protiv demokratije prenosi na teren narodnih masa: tamo gde se
demokratija najkatastrofalnije primenjivala, ali gde je istovremeno i najdublje
usaðena! Teoriska strana te borbe ne samo da je ostala i dalje nego je
produbljena i sistematizirana: demokratija se posmatra ne samo u svim svojim
manifestacijama i kao takva tuèe, nego se prouèavaju i svi njeni elementi:
njihovo poreklo, pravi cilj i smisao i sve to posmatra kroz prizmu veèitosti
naroda, a ne kroz prizmu prolaznosti državnih oblika!…
Nacionalsocijalistièka doktrina mogla je tuæi
demokratsku i naslediti je samo zato što se nije zadovoljila prostim negiranjem
demokratije i kritikom njenih izvesnih manifestacija. Naprotiv, ona je temeljno
prouèila posledice demokratije kao životne doktrine i politièkog sistema u
odnosu na narod i njegove manifestacije, i poèela bitku ne protiv tih posledica,
veæ protiv samih uzroka! Znaèi, valjalo je pronaæi te uzroke, izneti ih pred
narod, objaviti ih i pozvati èitav narod u borbu protiv istih, a ne samo ovaj
ili onaj društveni red! Jer ako je demokratija bila pokret narodnih masa i za
narodne mase, nju je kao obmanu mogao tuæi samo narod – celi narod. Zato je
nacionalsocijalistièka doktrina i angažovala u borbi protiv demokratije celi
narod odnosno sve narode: a ne samo nauku, politièku, privrednu ili drugu. Otuda
nam se država na tim osnovama èini demokratskijom od takozvane demokratske
države…
Jednom reèi nacionalizam je objasnio svima
narodima Evrope da osnovi demokratije, èiju neosnovanost i štetnost ne vredi
više naroèito dokazivati, leže u jevrejstvu, slobodnom zidarstvu (masoneriji) i
komunizmu.
Srdnji vek sa svojim feudalnim režimom, režimom
privilegisanih kasta poznat u istoriji kao period mraka, imao je bar tu dobru
stranu što je zapazio opasnost koju jevrejstvo pruža èoveèanstvu. Tadanji
progoni jevreja, njihovo svrstavanje i odvajanje od arijevskog elementa nije
bilo rezultat kaprica ovih ili onih državica, gradova ili grofovija veæ oseæanje
realne opasnosti za sve narode i za sva vremena od jevrejstva: èak i u jednom
klasno zatvorenom društvu kao što je bilo tadanje. O tome je mnogo pisano u
drugim zemljama. Valjda æe se naæi neko i kod nas da s tim upozna našu javnost.
Mi meðutim samo konstatujemo da jevrejstvo ni tada nije renonsiralo na
poštovanje jehovinih proroèanstva da “sinovi Izraela moraju osvetiti svoju
uništenu državu stalnim raseljavanjima po svetu, uvlaèenjem u sve narode,
miniranjem svih naroda i najzad suverenom – iako možda nevidljivom – vladom nad
njima” .
Zato su Jevreji još tada favorizovali i pomagali
svaki pokušaj da se omoguæi klasno nivelisanje, sloboda kretanja i misli kako bi
oni od toga imali najveæe koristi: sletstveno proroèanstvima svojih profeta. I
kad je Francuska revolucija donela Francuskoj i svetu “slobodu, jednakost i
bratstvo”, jevreji su likovali pred lakomislenošæu “goja “, hrišæana, arijevaca
koji su veæ tada izgubili igru! Jer je nevidljivo ali svemoæno carstvo jevreja
poèelo! Sloboda pojedinca, sloboda njegove misli i akcije, nije postala i
sloboda svih naroda. Ali zato Jevreji, rastureni u svim narodima, mogli su
slobodno delovati. Niko nije zapazio opasnost: posmatrajuæi jevrejina kao
pojedinca a ne kao jevrejina što je on uvek i svuda ostao.
Tu zabludu demokratija je skupo platila u toku
sto pedeset godina svoje vladavine. Prenoseæi slobodu pojedinaca na teren
slobode trgovine demokratija je omoguæila jevrejima da, rastureni po celom
svetu, uhvate u svoje ruke novo stvorenu snagu, kapitalizam i da njime
nevidljivo vladaju narodima i državama, mišlju i materijom! Nesrazmerno
malobrojni u svakom narodu, oni su držali u svojim ruka ne srazmernu veæinu
kapitala i vršljali kako su hteli. Finansirali èas ove èas one samo da bi pokolj
duže trajao, razarali, korumpirali, kupovali i prodavali duše naivnih arijevaca
– raèunajuæi sa onim poznatim: što gore po vas to bolje po nas. Deomkratija im
je godila kao ribi duboka voda: zato su je novcem i održavali sto pedeset
godina!…
Ali kako je posao miniranja i rušenja
hrišæanskog društva bio težak i opasan, jevreji su potražili saradnike u
arijevskim i hrišæanskim redovima. Tako su stvorili lože slobodnih zidara –
masoneriju. Pod vidom dobrotvornih društava meðunarodnog karaktera, lože
slobodnih zidara, kao ekspoziture jevrejstva imale su da sa svoje strane podupru
demokratiju da što duže opstane. Jevrejskim novcem zaraðenim ili uzetim
špekulacijama na hrišæanskom i arijevskom znoju stvarani su položaji i znanja,
ali pod uslovom da se uðe u red slobodnih zidara! Naivni i zlonamerni nasedali
su. Prvaci politièkih stranaka, najugledniji èlanovi društva, prvaci sudstva i
školstva finansiski magnati i prvi trgovci – sve je ulazilo u lože slobodnih
zidara: da bi se postojeæi imetak oèuvao i poveæao, da bi se steèene pozicije i
zvanja zadržale i poboljšale!
Narod ništa nije znao. Oseæao je da ga vetar
odnekud šiba, samo nije znao otkud! Jaèi duhovi, kojima je bilo jasno èemu sve
to vodi, suprotstavili su se tu i tamo – ali su bili pokošeni: nevidljive niti
slobodnozidarskih loža plele su se svuda oko njih a noža nije bilo da bi ih
presekao!
Tek u poslednje vreme, blagodareæi borbi
nacionalsocijalizma, doznalo se ponešto, ako ne i sve o tim udruženjima èije su
se sednice obavljale po skromnim mestima, u naroèitim dvoranama, u naroèitom
dekoru, pod zapaljenim sveæama, kraj viseæih mrtvaèkih kostura u èisto
jevrejskom šarenilu – bez krsta i, bez ijednog simbola hrišæanstva! I svet se
pitao: ako je jedan posao narodni, èestiti i svekoristan – èemu ovolika mistika
i tajanstvenost; zašto se kriju imena èlanova ovih društava; zašto se kriju
njihovi pravi ciljevi? Drugim reèima zar su ti “zidari” slobodni samo zato da bi
tajno zidali? A ko tajno zida taj naopako zida!
Svojim naopakim slobodama demokratija je
stvorila komunizam. To je opet delo jevreja. U Talmudu je pisaono da sinovi
Izraela treba da vladaju svetom na bilo koji naèin. Jevreji su zato stvorili
kapitalizam i slobodno zidarstvo. Ali kako je kapitalizam ugrozio radnièke mase
zbog organizovane eksploatacije kapitalizma i njegovih pomoænih organa
(slobodnog zidarstva i dr.), jevreji su se požurili da potraže otstupnicu:
Izmislili su preko Karl Marksa komunizam (odnosno “nauèni socijalizam”). I onda
od dve stvari jedna: ili æe pobediti (odnosno ostati) kapitalizam ili ili æe se
razviti i pobediti komunizam! U svakom sluèaju jevreji æe voditi, jer su oni
izmislili i kumovali ovim doktrinama…
Zato su jevrejski kapitalisti iz Londona
finasirali Rusku boljševièku revoluciju; zato je stvoren graðanski rat u
Španiji; zato je pomagan “narodni front” u Francuskoj; zato su jevreji pomagali
pripremu jugoslovenskog 27. marta odnosno 6. aprila; zato jevreji danas, iako s
trakama oko ruku, pomažu i stvaraju sabotažu saradnje srpskoga naroda sa Treæim
Rajhom! Jer šta ih se tièe? Neka se arijevci kolju meðusobom – glavno je da se
jevrejstvo smeje. A ima razloga da se smeje kad je uspelo da natera
anglo-amerikanski kapitalizam da tesno saraðuje sa boljševizmom!…
Mi nismo bili pametni da sami tuèemo svoju
demokratiju: nju su tukli dogaðaji. Ali iako poraženi i okupirani mi možemo
uèestvovati u sudbinskoj borbi koja još uvek traje. Ne oružjem jer nam je ostalo
slomljeno na bojnom polju. Nego saznavanjem i razumevanjem dogaðaja i njihovom
podešavanju. Drugim reèima u popularisanju otkriæa koja nam objašnjavaju našu
vlastitu katastrofu i opasnost po Evropu koju sada otklanja vojska Treæeg Rajha.
Zato je bilo poželjno i spasonosno da se i kod
nas što pre otvori jedna opšta izložba materijala i dokumenata koja æe našem
srpskom svetu pokazati i prikazati rad jevreja, slobodnih zidara i komunizma –
ne samo kod nas veæ i u drugim zemljama. Tako bi rad tih tajnih meðunarodnih
organizacija bio popularno prikazan našem narodu u svoj svojoj golotinji. Tek
onda æe mnoge stvari postati jasne, a naroèito današnja tragedija srpstva i
doskorašnja opasnost po Evropu.
Izložbe sliène vrste pokazale su sjajne
rezultate svuda tamo gde su dosada prireðivane. Milionske mase gledale su u èuda
i shvatile jednom zauvek: šta je demokratija, šta je kapitalizam, zašto narodi
ratuju, zašto treba goniti jevreje, zašto treba raskrinkati i kazniti slobodne
zidare, zašto treba želeti i omoguæiti poraz boljševizma u današnjem ratu kao i
katastrofu engleske plutokratije!
Te izložbe ostaju permanentno otvorene: da bi
stariji razumeli prošlost i sadašnjost, da mlaði ne bi grešili poput svojih
starijih!
Нема коментара:
Постави коментар
Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.